خانه > بدون دسته > شروع دوباره

شروع دوباره

+نشون اول: خب، گفتم حالا که سال، فصل و ایام داره نو میشه بد نیست من به خودم یه تکونی بدم و دوباره شروع کنم. برای همین از این به بعد برای دلخوشی خودم هم که شده هر از چند گاهی سعی می‌کنم یه چیزای اینحا بنویسم. نوشته ها موضوع خاصی نخواهند داشت و به هر طرفی که دل کشیده بشه؛ می‌نویسم.

هفت سین

+نشون دوم:

برآمد باد صبح و بوی نوروز               به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال       همایون بادت این روز و همه روز

 

+نشون سوم: تولدمم مبارک 😉

دسته‌ها:بدون دسته
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

